reklama
IT (informační technologie)
Utratila 20 milionů za rozjezd IT gymnázia: Známky nejsou důležité, říká Fibigerová
23:43
Po 24 letech na šachtě se Tomáš stal ajťákem. Obor můžete změnit v každém věku, říká
Prohlédnout si
12 fotografií
Infografika
Za podpory:
Láká vás práce vývojáře? Vyzkoušejte si, jak firma na pohovoru prověří vaše znalosti
Postupující digitalizace podle expertů promění až třetinu pracovních míst na trhu, ty specializované ale budou ceněny i nadále.
E-shopy už předem tuší, kdo koupené zboží vrátí. Co vše sledují a jak vás analyzují
Umělá inteligence na internetových obchodech dokáže zmapovat chování zákazníka a podle toho se zařídit tak, aby na tom e-shop získal co nejvíce.
Facebooku unikla data více než 500 milionů uživatelů. Nyní se objevila na internetu
Jedná se o telefonní čísla, plná jména uživatelů, geolokační údaje, e-mailové adresy či data narození.
Silicon Valley
Silicon Valley - středisko high-tech a informačních technologií, sídlo mnoha významných IT firem.
Ženy mají pro IT zvláštní talent. První programátorky byly dívky, říká šéf Czechitas
Ondřej Čejka působí jako provozní ředitel neziskové organizace Czechitas, která pořádá IT kurzy pro ženy, jež touží po změně povolání.
Průzkum: Firmy loni poptávaly HR i IT pracovníky, mzdy napříč odvětvími stagnovaly
Podle personálně-poradenské společnosti Hays musela řada sektorů kvůli covidu propouštět, ve druhé polovině roku 2020 se ale nábory výrazněji oživily.
Podvodných "reklam na zázraky" přibývá. Proč je pro weby skoro nemožné je blokovat
Od konce loňského roku podvodných reklamních bannerů opět přibylo. Jejich blokace ze strany zpravodajských webů je přitom podle expertů velmi obtížná.
Kellner radí, jak vydělat. Nová vlna podvodných reklam zneužívá celebrity i média
V posledních týdnech podvodné reklamy opět ožívají, zejména na Facebooku. Experti pro Aktuálně.cz popisují, jak nebezpečný systém funguje.
Přehled
Stížností na e-shopy bude letos rekordní počet. Na co dát pozor na vánočních nákupech
Podvodníci mají o něco snazší práci hlavně u nezkušených a důvěřivých zákazníků. Připomeňte si, jak se v on-line prostředí chránit.
Infografika
Za podpory:
Biometrické metody pokročily. Otestujte, co víte o ověření totožnosti na dálku
Zjistěte v našem kvízu, co vše víte o ověřování identity na dálku.
ÚOHS potrestal pět firem, uzavřely kartelovou dohodu na IT zakázku v Přerově
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) potrestal pět společností, které se zabývají přenosem dat a informací, pokutami v souhrnné výši přesahující 118 milionů korun. Důvodem byla kartelová…
Přečíst zprávu
Nefunkční Havlíčkův e-shop? Možná to bylo stresem, lidi byli vyčerpaní, říká Paroubek
13:59
Analýza obličeje, rozpoznání hlasu. Pandemie firmy učí, jak ověřit klienta na dálku
Růst on-line prostředí podporuje pandemie. Ta ale znamená i tlak pro firmy, které teď musí být schopny obsloužit zákazníka i bez fyzického kontaktu.
Taťána le Moigne: Česko v digitálu zpomaluje. Korona nám snad pomůže poskočit vpřed
S ředitelkou české pobočky Googlu o pandemii, algoritmech, filmu Sociální dilema i o tom, kdo nakonec zaplatí digitální daň.
Proč vázne trasování? Museli jsme vyladit procesy, není to pohodička, říká Dzurilla
22:49
Babiš naznačil otevření prvního Apple Store v Česku. Ministerstvo o tom ale neví
Zástupci vlády dosud nepotvrdili, zda premiér naznačoval nábor zaměstnanců přímo pro oficiální prodejnu Apple v Praze.
Hledejte "zámečky", pozor na nabíječky. Experti radí, jak nepřijít na dovolené o data
Ideální je podle expertů se k veřejným wi-fi sítím nepřipojovat. Když už není vyhnutí, vše je potřeba důkladně ověřit. Podívejte se jak.
"Šílená únava" v práci je častější. Zkuste pravidlo 8 : 8 : 8 a gauč, radí odborníci
Pracovní zatížení způsobuje únavu u poloviny zaměstnanců. 30 procent z nich je z práce unavených ještě několik hodin po skončení směny, tvrdí průzkum.
Předchozí
4
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama