Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Vlastní e-shop již nestačí. Aby uspěli, obchodníci se vrhají na marketplace

27. 8. 2021 16:04
Dosah na miliony zákazníků a snadná cesta za hranice. Prodejci ve velkém vstupují na tržiště.
MALL partner
MALL partner | Foto: Komerční sdělení

Pandemie obchodníkům ukázala, že kdo není schopen obstát v online prostředí, jako by nebyl. Zatímco internetové prodeje od počátku loňského roku rapidně rostou a jejich boom nijak nezpomaluje, v kamenných obchodech byla situace diametrálně odlišná. Obchodníci, kteří doposud spoléhali spíše na své prodejny a malé e-shopy, zjistili, že být slabý v onlinu může být fatální. Neotálejte a zkuste si prodávat na MALLu - první 3 měsíce jsou zdarma.

Díky online tržištím je úspěch na internetu naštěstí snazší než kdy dřív. Model "marketplace" se po celém světě stává zásadním trendem, protože zákazníkům umožňuje vybírat z milionů položek a nakupovat od tisíců obchodníků v jednom jediném prostředí, kterému důvěřují a které jim přináší záruku daného standardu služeb. Celou řadu výhod s sebou internetová tržiště nesou i pro samotné obchodníky, mezi kterými se těší vysoké oblibě. Tu demonstruje rapidní růst největšího českého online tržiště MALL Partner, v rámci kterého své zboží prodává již 2 000 českých obchodníků.

Pro obchodníky, kteří chtějí rozšířit svůj záběr a oslovit nové skupiny zákazníků, je vstup na online tržiště čím dál častěji volenou cestou. Velkou výhodou programu MALL Partner, který obchodníkům umožňuje prodávat své zboží na MALLu, je dosah na miliony zákazníků v České republice, ale také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a ve Slovinsku. Vstup na tržiště je navíc jednoduchý, bez administrativních překážek a dá se zvládnout již za 24 hodin.

Kromě své široké uživatelské základny přináší MALL partnerským obchodníkům také přístup k vlastní e-commerce infrastruktuře v čele s kvalitní dopravou zboží až domů nebo do široké sítě výdejen. MALL zajišťuje profesionální zákaznickou péči, zapojuje obchodníky do svých marketingových akcí a pomůže jim rovněž s expanzí do zahraničí.

I ti nejmenší prodejci mohou díky programu MALL Partner snadno vystavit své zboží napříč trhy střední a východní Evropy, kde má MALL velmi silnou pozici a kde se českým obchodníkům velmi daří. "Kromě silné pozice na domácím českém trhu je MALL jedním z největších e-commerce hráčů také v řadě dalších zemí střední a východní Evropy. Program MALL Partner tedy pro obchodníka může být branou do celého regionu a cestou k významnému růstu. To vše bez náročné administrativy a s minimálními vstupními náklady," popisuje ředitel programu MALL Partner Jakub Kováč, který má rozvoj tržiště na starost.

Obchodníkům, kteří chtějí své zboží prodávat na MALLu, stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář a zalistovat své produkty. Napojení je možné skrze API i přes nejoblíbenější e-shopové platformy. Nejmenší obchodníci pak ocení možnost své produkty zalistovat ručně - přímo v jednoduchém a intuitivním administračním rozhraní. Aktuálně navíc běží speciální promo akce, díky které je možné si prodej přes MALL Partner vyzkoušet na 3 měsíce zcela zdarma.

 

Právě se děje

Další zprávy