Tato nejširší síť prodejen stavebnin v ČR se skládá ze 75 vlastních prodejen a 45 partnerských stavebnin. V roce 2016 má PRO-DOMA v plánu růst jak akvizičně, tedy nákupem dalších prodejen, tak organicky zvýšením výkonů stávající obchodní sítě.
Zásadní očekávání má PRO-DOMA v síti partnerských stavebnin, jimž dává letos výraznou podporu. Hodlá také vstoupit do velkých městských aglomerací jako je například Praha a Plzeň, kde chce posílit své postavení. V letošním roce chce kombinací akvizic a zvýšením vlastního výkonu navýšit obrat o 10 % na 4,7 mld. korun bez partnerské obchodní sítě a na 5,7 mld. v součtu vlastních i partnerských prodejen. Do konce roku 2020 má v plánu rozšířit počet prodejních míst na 150 prodejen a být svým zákazníkům blíže než 40 km. PRO-DOMA dlouhodobě hospodaří se ziskem, který atakuje hranici 2 % z obratu, což společnosti umožňuje další růst. V důsledku příznivého cash flow platí PRO-DOMA své závazky vždy na den splatnosti. Ne náhodou také získala v klasifikaci Čekia Stability Award excelentní hodnocení a zařadila se mezi 8 nejstabilnějších firem v České republice.
PRO-DOMA se koncentruje na vytrvalou práci s distribučními kanály. Soustředí se na velkoobchod i maloobchod. Velkoobchod činí 35% celkového obratu, ostatní prodeje spadají pod stavební firmy a koncové zákazníky. PRO-DOMA je tedy silný retailový prodejce, který v rámci partnerského programu obsluhuje nejen koncového zákazníky, ale i menší stavební firmy.
Konkurenční výhodou je schopnost adaptovat se přímo na potřeby zákazníka individuálním přístupem a doprovázet stavební dílo po celou dobu výstavby. Zákazníci společnosti PRO-DOMA vědí, že pracují se seriozním partnerem a zachovávají mu vysokou loajalitu. Ta je podpořena řadou propracovaných motivačních programů. Velké oblibě se u zákazníků těší i aktuálně probíhající program PRO-BONUS. V rámci něho mohou zákazníci získat jako benefit k nákupu řadu hodnotných dárků, které nemají nikdy dopad na tržnost nabídek.
V minulém roce obsloužila PRO-DOMA ve své síti více než 20.000 registrovaných zákazníků. Kvalifikuje se tak mezi hlavní hráče na trhu a uvědomuje si, jak je důležité obstát v této roli. Po 26 letech úspěšné existence chce i nadále nabízet svým zákazníkům profesionální služby při prodeji kompletního sortimentu pro stavbu domu ve své dynamicky rostoucí síti prodejen.