reklama
 
 

Prodejce zánovních vozů Mototechna podporuje českou nejvyšší fotbalovou soutěž

13. 10. 2016
Foto: AAA Auto
Společnost AAA AUTO a její značka zánovních vozů Mototechna se stali oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže v hodnotě 70 000 000 korun.

 Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou. Jedná se o vůbec první spolupráci prodejce ojetých vozů s fotbalovou nejvyšší soutěží v celostátním měřítku. „Jsme největším prodejcem ojetých automobilů nejen v České republice, ale i v regionu střední a východní Evropy. Neustále roste počet našich poboček i počet prodaných vozů. Podpora oblíbeného sportu – fotbalu – a klubů v jejich cestě nejvyšší ligovou soutěží je tak logickou součástí našeho tuzemského působení,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a doplnila: „Nové automobily poskytneme prostřednictvím naší značky Mototechna, která od svého vzniku v ČR a na Slovensku prodala vozy téměř 30 000 zákazníkům, preferujícím kvalitní, minimálně užívané vozy.“

Celková hodnota 105 nových vozidel, zapůjčených LFA pod značkou Mototechna, dosahuje 70 000 000 korun. Automobily se budou měnit každých šest měsíců a půjde o řadu modelů, značek a specifikací. “Vzhledem ke stále se zvyšující se poptávce po zánovních vozech do tří let stáří s nájezdem do 30 000 km, hledáme další ověřené zdroje automobilů, pomocí kterých můžeme navýšit naši nabídku pod značkou Mototechna. Díky této spolupráci budeme mít dva roky velmi pravidelný přísun zánovních, málo ojetých vozů,“ doplnila Topolová. Předávání prvních vozů byli přítomny největší hvězdy české ligy, například Václav Kadlec z AC Sparta Praha, Jan Šimůnek z FK Dukla Praha a Matúš Kozáčik z FC Viktoria Plzeň.

Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40% nižší v porovnání s novými vozy, výběr z  téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek, jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu. Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu.

   
reklama
   
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

 
reklama