Partneři SIGNAL festivalu se v rámci letošního ročníku opět podíleli na především doprovodném programu akce. Jednou z nejvýraznějších z nich byla aktivita hlavního partnera, společnosti Mercedes-Benz. Mercedes-Benz spolu s kreativním studiem Oficina vytvořil pro fasádu kostela sv. Ludmily interaktivní hru, která vyplňovala čas mezi videomappingy na náměstí Míru. Lidé se prostřednictvím mobilních zařízení a speciální dedikované webové stránky Odpocet.eu mohli připojit a vyslat své iniciály na fasádu kostela sv. Ludmily. Oblíbená stavba tak ožila nejen během projekce videomappingu, ale i při čekání na ni.
Jak každý z nás může využít současných technologií pro kreativní vyžití, předvedla společnost Samsung ve své Samsung Story Cube umístěné na náměstí Republiky. Návštěvníci v ní mohli pomocí telefonu Galaxy Note 8 objevit skrytého umělce v sobě samých a podílet se na podobě Cube.
Do svých aktivit interaktivně zapojoval diváky i oficiální foto partner SIGNALu Canon. V jeho Canon Foto Hub si lidé mohli vyzkoušet malování světlem, vytisknout si fotografie, které na festivalu pořídili, nebo se naučit, jak fotit ve světlech SIGNAL festivalu. Zájemci se pak zúčastnili Canon Instameetu, workshopu a přednášky pod vedením ambasadora značky Tomáše Třeštíka. Zároveň si Canon připravil říjnovou low light fotosoutěž SIGNAL FESTIVAL, která zapojovala uživatele Instagramu zachycováním atmosféry a okamžiků festivalu.
"Partneři jsou pro SIGNAL festival, tak jako asi pro každou kulturní, ale i sportovní akci, nezbytní. My se každoročně snažíme, aby zapojení našich partnerů do festivalu bylo co nejpřirozenější a přinášelo něco zajímavého i návštěvníkům. Ne vždy je to možné, ale jsme rádi, že se nám daří v tomto ohledu posunovat, což je třeba případ spolupráce s Mercedes-Benz," doplňuje Petr Plewka, ředitel marketingu SIGNAL festivalu.