reklama
oblečení
Na covid-19 zemřel japonský návrhář Kenzó Takada, zakladatel slavné značky Kenzo
Takada byl prvním japonským návrhářem, který se usídlil v Paříži. Zde si od roku 1964 vybudoval kariéru a proslavil své křestní jméno.
Pandemie je poslední hřebík do rakve formálnímu oblečení. Lidé pracují radši v pyžamu
Protože stále více pracovních hovorů a jednání se koná z pohodlí domova, oblečení je mnohem uvolněnější.
Velké oděvní značky padají jedna po druhé do obřích ztrát. Zavřou tisíce prodejen
Zara, Bershka, C&A, Monsoon, Debenhams, Victoria’s Secret, Dolce & Gabbana. Přiblížila se doba, kdy tyto značky najdou zákazníci už pouze on-line.
Walmart rozšíří sortiment o oblečení z druhé ruky. Přiláká to mileniály, doufá značka
Americký řetězec Walmart uzavřel spolupráci s firmou ThredUp, internetovým prodejcem nošeného oblečení.
Koronakrize poslala Čechy do tepláků. Prodej domácího oblečení drží obchody nad vodou
Módní značky držely poslední týdny nad vodou alespoň jejich e-shopy. Zákazníci nakupovali on-line hlavně tepláky, mikiny nebo bačkory.
Foto: Praha ožívá. Otevírají obchody i stánky s trdelníky, někde je ale stále mrtvo
Prohlédnout si
38 fotografií
Lidé si v obchodech nebudou moct zkoušet oblečení, vrácené věci půjdou do "karantény"
Zákazníci v prodejnách, které se budou moci po nucené pauze znovu v pondělí otevřít, nebudou smět zkoušet oblečení.
Bangladéš přichází o objednávky ze Západu. Nízká poptávka ovlivní miliony životů
Rušení objednávek má v Bangladéši ovlivnit života zhruba 1,2 milionu zaměstnanců textilního a oděvního průmyslu.
Po Praze míří Primark i do Brna. Řetězec s levnou módou postaví prodejnu v Olympii
Prodejna irského řetězce by se měla v brněnském nákupním centru otevřít přespříští rok.
Kdo nemyslí zeleně, prodělá. Rychlá móda už tak netáhne, zákazníky inspiruje i Greta
Povědomí o udržitelné módě mezi zákazníky roste. I přesto, že stále netuší, co od ní přesně čekat. Módní značky ale poptávce vycházejí vstříc.
Vymyslela unikátní menstruační body: Začalo to u závislosti na ibalginu, říká Rydlová
17:37
Nekupujte vánoční svetry, jsou z plastu a přispívají ke znečištění, varuje organizace
Britská charitativní organizace varuje, že nakupováním vánočních svetrů lidé přispívají ke znečištění planety.
Firma stáhla z prodeje pruhovaný kostým. Připomínal uniformu z koncentračních táborů
Luxusní značka Loewe prodávala pruhovanou soupravu složenou z košile a kalhot za 1840 dolarů (přes 42 tisíc korun).
E-shopy bojují s obřím počtem vrácené módy. Výběr velikosti zajistí umělá inteligence
Některým módním e-shopům se vrací i 50 procent objednávek, třetina případů se týká právě špatně zvolené velikosti. Novinkou to chtějí změnit.
Přehled
Primark v Praze ještě neotevřel, už ale míří i do Brna. Podívejte se, proč láká davy
Primark se nyní poohlíží po dalších českých lokalitách. Pověst firmy, kvůli které mnozí Češi neváhají jezdit i do Drážďan, však není jen pozitivní.
Strach o klima odrazuje Francouze od obchodů s módou. Preferují šití a second handy
Velkým oděvním značkám s konfekčním zbožím klesá v posledních letech obrat. Může za to mimo jiné trend udržitelné módy, jehož obliba naopak roste.
Šokovala přehlídkou s nahými modelkami. Oděvní byznys se musí změnit, říká Burkertová
15:40
0:23
Návrháři vyrobili triko z celulózy a řasy. Po vyhození se v přírodě rozloží za 12 dnů
"Naše trika můžete zahrabat do země nebo je přidat do kompostu," říkají bratři, kteří založili britský start-up Vollebak.
Návrhářka odmítá praní oblečení. Špínu čistěte kartáčem, budete ekologičtí, radí
"Ani podprsenku necpu hned do pračky jenom proto, že už jsem ji měla jednou na sobě," přiznává dcera známého hudebníka Stella McCartneyová.
Jean-Paul Gaultier: Velké módní značky vyrábí hromady oblečení a znečišťují planetu
Podle slavného francouzského návrháře se velké módní značky svou zbytečnou nadprodukcí podílí na znečištění planety.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama