reklama
obchodní řetězec
Zásoby kávy, alkoholu, kondomů a těhotenských testů. Jak se nakupuje během lockdownu
Pandemie překopala trendy u konzumace kávy. A nejen té. Tržby z nákupu kondomů rostly o pětinu, za těhotenské testy Češi utratili o 21 procent více.
Kaufland
Kaufland je součástí Lidl & Schwarz-Gruppe a patří k nejziskovějším řetězcům v Česku.
První řetězec už nabízí samotesty na covid. U výrobců je rychle shání i další obchody
Zákazníci mohou test zakoupit jen po jednom balení na osobu. Na prodej antigenních testů se chystají také konkurenční řetězce.
Lidl
Lidl je původem německý diskontní potravinový řetězec, který spolu se společností Kaufland spadá pod skupinu Schwarz Group.
Na nádraží v západoněmeckém Renningenu funguje automatický obchod
Na nádraží v německém Renningenu se spouští projekt plně digitálního obchodu. Místo prodavačů bude zboží vydávat robotický systém.
Zákazníci srovnali obchodní řetězce podle oblíbenosti. Suverénně vedou ty potravinové
Ačkoli Cena veřejnosti v ocenění Mastercard Obchodník roku není jen pro prodejce s potravinami, v první desítce řetězce jednoznačně dominovaly.
Balaštíková: Chci pro Čechy kvalitní stravu, škodní nebudou, řetězce hrají na emoce
20:39
Čupr využívá rekordního zájmu o on-line nákupy: Část Rohlík.cz kupují Francouzi
Informaci o tom, že Rohlík.cz získal silného zahraničního investora, uvedl antimonopolní úřad. Tuzemský e-shop se zatím odmítl k transakci vyjádřit.
Přehled: V kterých obchodech berou jaké stravenky a kolik si za ně nakoupíte
Stravenky alespoň některého typu už nyní v Česku akceptuje naprostá většina obchodních řetězců.
Jsou to české slepice, v Polsku jen žijí. Lidl obhajoval chybnou popisku na vejcích
Prodejce na cenovce avizoval český chov, přestože na vejcích je uvedeno Polsko. Uvedl, že slepice jsou sice chovány tam, původ ale mají český.
Štědrý den a Silvestr s omezením. Zjistěte, jak bude letos v obchodech otevřeno
Otevírací doba obchodních řetězců bude během letošních vánočních svátků rozmanitá. Podívejte se, kde si můžete nakoupit.
Řetězce potřebují znát režim na Štědrý den co nejdříve
Informace o tom, zda budou moci obchodní řetězce mít na Štědrý den otevřeno, je zásadní z hlediska plánovaní zásobování či pracovních směn.
Obchody možnost zavřít až ve 23:00 nevyužijí. Fronty nejsou jen díky posilám, tvrdí
Od pondělí platí možnost obchodů mít otevřeno do 23 hodin, z velkých řetězců toho využije pouze Tesco. Obchody si stěžují na vyšší mzdové náklady.
Státní opatření má výrazně omezit počet lidí v obchodech. Prodejci se obávají front
"Bude-li platit limit jeden člověk na 15 m2, na asi 20 až 30 procent zákazníků se nedostane," míní prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu.
Zakažme slevy, jen zbytečně lákají seniory. Ministr má na stole znepokojivé opatření
Vláda by měla kvůli koronaviru dočasně zrušit letákové akce v obchodech, skrze které prodejci lákají zejména seniory, míní Mazák z Družstva CBA.
Ve středu a v neděli nenakoupíte. Lidé si to vynahradí v jiné dny, varují prodejci
Z celotýdenního pohledu ke kýženému omezení kontaktů při nákupu dojde, efekt ale potlačí návštěvy obchodů hlavně v pátek a v sobotu, míní znalci.
Omezení nakupování: Rozestupy a zákaz vstupu se řeší semafory či povinnými vozíky
Nedočkavci u pokladen často nezvládnou dodržet odstup ani v době pandemie koronaviru, kdy je nutné, aby zákazníci mezi sebou měli alespoň dva metry.
Věrnostní program Lidlu dorazil i do Česka. Láká na slevy na míru
Lidl Plus je již delší dobu aktivní ve více zemích Evropy, ve kterých teď mohou digitální kartou nakupovat i čeští zákazníci.
Řetězce chtějí omezit odpad elektronickými účtenkami. Novinku otestuje Albert
Každý rok se vydají stovky tun účtenek, které končí krátce po nákupu v koši. Obchodní řetězce tak zvažují varianty, jak se zbytečnému odpadu vyhnout.
O samosběr zeleniny mají zájem tisíce lidí. Chtějí kvalitu za nižší cenu, říká farmář
Podle farmáře Ladislava Kašpara jsou zákazníci zklamaní z přístupu velkých obchodních řetězců ke kvalitě a ceně nabízené zeleniny.
Předchozí
4
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama