Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

„Lepší než vlastní“: Operatio.cz vstupuje na trh operativních leasingů

OPERATIO a.s.
17. 7. 2017 10:38
Už nějakou dobu se operativní leasing těší stále větší oblibě. Na západ od našich hranic tento způsob pořízení vozu převálcoval klasický leasing, u nás můžeme hovořit o 30% meziročním nárůstu.
Foto: OPERATIO a.s.

Zákazníci z řad firem i soukromé osoby jsou lákáni především na nízké měsíční splátky, těžko se ale odolává i nabídkám nulových provozních a servisních nákladů. Jak se ale ve všem neztratit, nenaletět a jak si objednat nové auto co nejsnadněji?

Foto: OPERATIO a.s.

Počátkem tohoto roku spustila společnost OPERATIO zcela revoluční webový portál operatio.cz, který oproti konkurenci přináší mnohá vylepšení. Jako jediná služba podobného typu na českém trhu se už od počátku zaměřuje na skladové a také zánovní, takzvané roční, vozy smluvních prodejců. V aktuální nabídce figuruje téměř stovka automobilů různých kategorií i výrobců napříč spektrem. A další vozy přibývají každým dnem. "Vymezujeme se od poněkud hraničních praktik konkurence, ale i valné většiny internetových srovnávačů. Dále na našich webových stránkách nepoužíváme zavádějící fotografie vozů v nejvyšších výbavách. A kontroverzní označení ceny slůvkem "od" je pro nás tabu. Zákazník jednoduše a přehledně vidí přesně to, co kupuje," říká ředitel společnosti Petr Bašek.

Foto: OPERATIO a.s.

Nutno zmínit, že kromě přehledné nabídky si klient může svůj nový vůz užít poměrně záhy. "Zákazník odjíždí v novém voze v průměru do 14 dnů," dodává Petr Bašek. K rychlému vyřízení přispívá nejen nabídka vozů skladem, ale i kompletní objednání online na portálu operatio.cz. Zákazník si svůj nový automobil objednává z pohodlí domova a během tří jednoduchých kroků může mít hotovo. "Snažili jsme se o takové webové rozhraní, které bude jednoduché, maximálně funkční a zároveň uživatelsky příjemné. Neustále pracujeme na dalších novinkách a vylepšení. Do budoucna navíc plánujeme rozjezd doplňkových služeb, které si zákazníci budou moci sjednat rovněž jednoduše a online," doplňuje Jan Vágenknecht, který za vývojem celého portálu stojí. Dle jeho slov je dlouhodobým cílem projektu nabídnout komplexní platformu pro firemní, resp. rodinnou mobilitu, včetně doplňkových služeb, online a na jednom místě.

 

Právě se děje

Další zprávy