Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Konference Brand Management 2019 představí marketing jako klíč k růstu

komerční článek
15. 8. 2019 16:26
Společnost Blue Events právě zveřejnila program letošního největšího setkání seniorních marketérů Brand Management 2019. Netrpělivě očekávaná konference se koná 2. 10. v prostorách Cubex Centrum Praha. Akce každoročně nastoluje klíčové téma pro marketéry, ředitele a majitele firem na našem trhu. Do 21. srpna je k dispozici výhodná registrace za cenu Early Birds.
Foto: Komerční sdělení

Téma letošního ročníku "Jak růst v nových podmínkách" a hlavní řečnice Jenni Romaniuk dosud přilákaly 150 účastníků z 60 firem. Zástupkyně světoznámého Ehrenberg-Bass Institutu vystoupí v Česku vůbec poprvé. "Marketing má nezastupitelnou roli v růstu byznysu firmy, rozhodně to není jen hra s pojmy a dojmy. Věříme, že je-li správně uchopen a postaven na reálné evidenci, stává se marketing klíčovým motorem pro transformaci firem a dosažení udržitelného růstu," říká Jan Patera, konzultant společnosti Blue Events. 

Poznejte nové zákony 

Výsledky robustních analýz Ehrenberg-Bass Institutu shrnuje bestseller How Brands Grow. Nové české vydání této knihy už četli všichni řečníci a získají jej zdarma také všichni účastníci. Kniha shrnuje půl století poznatků o zákonitostech marketingu platných napříč trhy a kategoriemi. Keynote speaker Jenni Romaniuk to vše zná z první ruky, napsala spolu s Byronem Sharpem pokračování teto knihy. Jenni patří k největším odborníkům na metriky pro výzkum značek, na efektivitu reklamy, loajalitu či koncepty jako distinctive assets a word of mouth. Vede institut, kde padesát odborníků pomáhá největším světovým firmám zlepšovat jejich marketing. "Na základě objevů Zákonů růstu můžeme identifikovat sedm hlavních ,hříchů‘ v oblastech, jako je tvorba reklamy, mediální nákup, segmentace zákazníků, diferenciaci značek, a v mnoha dalších. Tyto poznatky vás přivedou na jasnou ,cestu k vykoupení‘ směrem k udržitelnému růstu vašich značek a byznysu," slibuje Jenni Romaniuk.

Elita domácího marketingu

O své zkušenosti a recepty na to jak růst v nových podmínkách se podělí také další domácí odborníci. Vystoupí zejména klienti a zástupci firem, kde je marketing mozkem a srdcem rozvoje, má prokazatelné výsledky a dlouhodobou vizi. Jsou to Tomáš Ptáček (Brown-Forman ČR), Olin Novák (Rohlík), Jiří Vlasák (Kofola ČeskoSlovensko), Petra Novotná (Slovak Telekom) či Jarmila Vindušková (Linet). Účastníci se mohou těšit i na zajímavé příběhy proměn značek, jako je třeba budování nových kategorií v příspěvku Stevena Donaldsona (British American Tobacco), nebo nejoceňovanější rebranding minulého roku v podání Pavla Wernera (MIBO koloběžky). Nové prostředí pro značky a cesty k vykoupení představí Lukáš Kružberský (Red Media), Martin Smrž (Junior Achievement CR), Jaroslav Malina a Jan Suda (McCann Prague), Jan Javornický (Elite Solutions), Ondřej Gottwald (IMCC Europe) a Petr Chládek (Jihomoravské inovační centrum)

Jenni Romaniuk
Jenni Romaniuk | Foto: Komerční sdělení

Brand Management je platformou pro setkání všech, kteří vlastní, řídí či jinak ovlivňují osud značek na našem trhu. Jedná se o zástupce sektorů od FMCG, retailu přes B2B služby, IT a telco, průmyslovou výrobu po finance a státní správu. Účastní se nejen brand manažeři, ale také ředitelé marketingu, členové představenstva či majitelé firem. 

Další informace o akci získáte zde

Video: komerční článek
 

Právě se děje

před 2 minutami

Dvě dívky přebíhající v Přerově silnici srazilo auto, obě zemřely

Po srážce s osobním automobilem zahynuly v sobotu večer v Přerově dvě mladé dívky, které přebíhaly silnici. Oznámení o nehodě přijali policisté po 20:00. "Čtyři chodci, dva chlapci a dvě mladé dívky, měli přebíhat ulici Lipnická. Právě v tom momentě místem projíždělo osobní vozidlo. Chlapci stihli přeběhnout na druhou stranu, ale dívky již ne," uvedla policejní mluvčí Tereza Neubauerová. Dívky podle ní utrpěly při střetu s automobilem zranění neslučitelná se životem. Přesné příčiny a okolnosti neštěstí policisté nadále vyšetřují.

před 20 minutami

Petersonová ztratila ve finále jen dva gamy a má první titul

Švédská tenistka Rebecca Petersonová se v čínském Nan-čchangu dočkala prvního titulu z okruhu WTA. Ve finále s Kazaškou Elenou Rybakinovou ztratila 78. hráčka žebříčku jen dva gamy a zvítězila za rovnou hodinu 6:2, 6:0.

 

Čtyřiadvacetiletá rodačka ze Stockholmu zvládla své první finále suverénně a přerušila v Nan-čchangu kralování domácích tenistek. Číňanky vyhrály předchozí tři ročníky.

 

Tenisový turnaj žen v Nan-čchangu v Číně (tvrdý povrch, dotace 250.000 dolarů):

Dvouhra - finále:

Petersonová (5-Švéd.) - Rybakinová (4-Kaz.) 6:2, 6:0.

před 58 minutami

Zemřel trenérský rekordman Gutendorf, jenž vedl přes 50 týmů

Fotbalový svět přišel o trenérského světoběžníka Rudiho Gutendorfa, který vedl neuvěřitelných 55 týmů na pěti kontinentech. Rodák z německého Koblenzu se dožil 93 let. Proslavila ho exotická angažmá a neutuchající láska k fotbalu i objevování nových destinací, díky čemuž se dostal do Guinnessovy knihy rekordů.

 

Gutendorfa proslavily i výrazné brýle a široký úsměv. S aktivním fotbalem skončil už v 27 letech, pak se dal na trénování. Během kariéry trvající přes půl století působil v 32 zemích, u osmnácti reprezentačních týmů a k tomu trénoval dva olympijské výběry. U všech ale vydržel vždy jen krátce a jeho role nebyla jen fotbalová, ale často i diplomatická.

 

Začal ve Švýcarsku, po Curychu působil v Lucernu, pak vyrazil do Tuniska. Na chvíli se vrátil do rodného Německa, než zkusil další kluby. Reprezentace měnil skoro po měsících: Chile, Bolívie, Venezuela, Trinidad a Tobago, Grenada, Antigua a Barbuda, Botswana, Austrálie, Nová Kaledonie, Fidži, Nepál, Tonga, Tanzanie, Ghana, Mauricius, Zimbabwe, Rwanda, Samoa a olympijské výběry Číny a Íránu.

 

Gutendorf zemřel v pátek ve spánku obklopen rodinou.

Další zprávy