reklama
 
 
Komerční sdělení - toto je komerční sdělení, Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Dzinga – nový rozměr komunikace v byznysu. Neboli, jak levně získat víc zákazníků

Dzinga – nový rozměr komunikace v byznysu. Neboli, jak levně získat víc zákazníků

Existují způsoby, jak komunikaci zlepšit a rozvoj byznysu urychlit. Firma Dzinga nabízí lék na komunikační bolístky. Je jím komplexní řešení, platforma Communication Flow Management (CFM). Jedná se unikátní produkt, který umožňuje komplexní správu komunikace ve firmě.

CFM nevyžaduje nákladné investice do technologické infrastruktury. Správa probíhá z úrovně počítače, přes správcovský panel. Platformu lze uzpůsobit potřebám firmy. Výhody implementace, byť jen v podobě většího množství kontaktů ze strany zákazníků, jsou viditelné od prvního dne.

Plaforma CFM přináší možnost tvorby mnoha stanovišť, přesné přesměrování komunikace, nahrávání rozhovorů, zakoupení pevných linek až ve 27 evropských státech, sdílená čísla umožňující současné telefonování mnoha osob, což v praxi eliminuje problém čekání na kontakt. CFM poskytuje také vysoce kvalitní komunikaci prostřednictvím internetového připojení.

Populární součástí platformy je widget Smart call-back, který pozoruje osobu navštěvující www stránku, a pokud se ji chystá opustit, zobrazí se okno, ve kterém se objeví žádost o zanechání telefonního čísla a ujištění o kontaktu do 21 sekund. V průběhu tohoto úkonu widget firmy Dzinga automaticky iniciuje spojení se zákazníkem.

V Dzinga jsou si vědomi významné role, kterou hrají mobilní zařízení. Proto firma pro své zákazníky vytvořila bezplatnou mobilní aplikaci. Díky ní lze nejen iniciovat, přijímat nebo nahrávat hovory, ale také velmi snadno zorganizovat telekonference nebo komunikovat se spolupracovníky. Aplikace Dzinga umožňuje pohodlný, rychlý kontakt bez ohledu na to, kde se daná osoba právě nachází.

reklama
reklama
reklama
Komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

reklama