reklama
 
 

Dobrý zaměstnavatel řeší potřeby všech svých zaměstnanců. I kuřáků

Komerční článek
Foto: ALUKOV a.s.
Většina firem vzniká s jednou židlí a stolem v garáži. Za několik let se ale z židle a garáže stane vyhřívané křeslo a mnohapatrová prosklená budova.

V době růstu firmy a rozšiřování kanceláří je nutné konzultovat pracovní prostor s designéry, architekty, ale také s psychology a odborníky na pracovní prostředí. Nové prostory, lokalita a kolegové s sebou většinou přinášejí nové myšlenky, nápady, způsoby práce a také nový pracovní rytmus. U pracovního prostředí záleží na vhodně zvolené malbě, sladění designu a barvy nábytku, floře a dokonce i fauně, na pohodlných a ergonomických pracovních židlích, klimatizaci a v neposlední řadě na čistotě.

Součástí pracovního prostředí je i řešení pro různé potřeby zaměstnanců, mezi které patří i kouření. Důstojná kuřácká zóna uvolňuje napětí zaměstnanců kuřáků. I přes veškeré zákazy a vyhlášky je kouření stále součástí života některých zaměstnanců a není jich málo, od dělníků až po ředitele. Z toho vyplývá, že mezi kuřáky je mnoho potenciálu pro názory a nápady, které mohou firmě přinést inovace a růst. Nejedná se o propagaci kouření, ale o reálnou situaci, kterou je možné využít v prospěch firmy.

Pro velké budovy s mnoha zaměstnanci jsou nejlepší společná řešení. Není hezký pohled na postávající kuřáky opřené o sloupy a fasádu budovy a za špatného počasí na hloučky kuřáků krčících se pod stříškou. Nedopalky bývají roztroušené kolem rozmístěných venkovních popelníků, což není dobrou vizitkou společnosti. Proto se firma ALUKOV, specializující se na výrobu posuvných zastřešení, začala touto otázkou zabývat. Vytvořila první generaci zastřešení využívající kombinaci samostojných hliníkových konstrukcí a polykarbonátu, která řeší vymezení kuřáckého prostoru a zkulturnění prostředí jak pro kuřáky samotné, tak pro kolemjdoucí. ALUKOV takovou kuřárnu otestoval ve firemním showroomu v Praze, kde doposud slouží právě k tomuto účelu a nazval ji Smoke Island.

Možnosti, které zastřešení nabízí, jsou rozmanité. Zastřešení má uvnitř sedačku, světla, stůl s popelníky, ventilátor a je uzamykatelné. Kuřáci si mohou spokojeně sednout do svého prostoru a vedení firmy má vše pod kontrolou. Do Smoke Islandu, pokud je rozměrově dostatečně upraven, lze instalovat například televizi vysílající reklamní sdělení nebo jiné informace určené zaměstnancům, stojan na literaturu a tisk, výdejový automat na kávu nebo svačinu, nebo dokonce pingpongový stůl či kulečník.

Na závěr zůstává otázka, na kolik chtějí firmy kuřákům zpříjemňovat jejich zlozvyk, ale je potřeba vzít v úvahu, že kuřáci se svým rituálem pravděpodobně nepřestanou, tak proč neudělat ze slabosti přednost a nedat jim příležitost, aby je ve Smoke Islandu při zamyšlení s cigaretou napadl nějaký nápad, který bude stát opravdu za to?

„Zastřešení je možné si prohlédnout v showroomech v Praze v Karlíně, v Orli u Chrudimi nebo na stavebním veletrhu STAVOTECH v Olomouci od 3-5. 11. 2016,“ zve případné zájemce Mgr. Zdeněk Kohák M.B.A., marketingový ředitel společnosti ALUKOV a.s.

autor: ALUKOV a.s.

   
reklama
   
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

 
reklama