reklama
 
 
Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Český startup OutdoorTrip.com spustil globální agregátor outdoorových zážitků

Český startup OutdoorTrip spustil globální webový portál a mobilní aplikaci na outdoorové zážitky. Hlavní myšlenkou projektu je propojení lokálních agentur po celém světě s lidmi, kteří hledají outdoorová dobrodružství v zajímavých lokalitách. Web i aplikace fungují na principu komplexního vyhledávání zážitků dle kategorií, lokalit, zákaznických profilů, časových pásem a dalších důležitých parametrů. Nechybí samozřejmě geolokace.

"Na trhu travel tech zatím chybí platforma, která se věnuje ryze outdoorovým zážitkům pro širokou veřejnost a pokrývá zákaznické segmenty od hobby outdooristů po zkušené cestovatele, dobrodruhy a vyznavače adrenalinové zábavy," říká CEO projektu Zdeněk Blažek. "Využití mobilních zařízení při vyhledávání dopravy, ubytování, stravování apod. navíc neustále narůstá. Sami to vidíme na zájmu o naše outdoorové zážitky, kde přes 70 % poptávek máme z mobilní verze webu, takže chceme zákazníkům usnadnit cestu. Proto jsme kromě obsáhlého webového portálu vytvořili i mobilní aplikaci OutdoorTrip, kterou aktuálně spouštíme ve verzi 1.0 a budeme ji nadále rozvíjet a pochopitelně přizpůsobovat potřebám uživatelů."

Zájem být u zrodu nové technologické platformy v segmentu cestovního ruchu a volnočasových aktivit byl u nás enormní. "Již nyní spouštíme globální kampaně, nabíráme nové agentury, které se nám hlásí díky rostoucímu povědomí, chystáme se na jarní a letní sezónu. Aktuálně máme nasmlouváno asi 1100 letních i zimních aktivit od 105 agentur ve 25 zemích světa, na webu a v aplikaci je nyní vystaveno zhruba 500 nabídek a nové přidáváme tempem zhruba 200 zážitků měsíčně. Kromě Evropy, Afriky a Asie začínáme se Severní Amerikou, Jižní Amerika a Austrálie přijdou na řadu později. Očekáváme, že rok 2019 pro nás bude zlomovým, postupně rozšíříme produktové portfolio do ještě atraktivnějších outdoorových témat a začneme expandovat na zbylé kontinenty," tak popisuje aktuální vývoj a prognózu budoucího růstu Tomáš Barčík, který má na starosti globální marketing značky.

Michal Kříž, zakladatel OutdoorTripu k tomu dodává: "OutdoorTrip vznikl jako projekt zaměřený na outdoorové nadšence, kteří rádi cestují a zároveň využívají organizované venkovní aktivity buď přímo v místě, kde se právě nacházejí, nebo v lokalitě, do které teprve plánují odjet a svůj itinerář si připravují předem. Možnost rezervovat si svoje zážitky odkudkoli, kdykoli a kdekoli pak už jen definovala celý business plán a také dala jasný směr nejen našemu webu a aplikaci, ale vlastně celému startupu."

Web byl spuštěn v moderním layoutu se všemi funkcemi a platebními metodami, zvláštní péče je věnována kvalitě textů, fotek a jednotnosti prezentace všech aktivit. Mobilní aplikace je prozatím dostupná na platformě iOS v AppStore se všemi základními funkcionalitami, v dohledné době se své verze dočkají také Android uživatelé.

www.outdoortrip.com

4. 2. 2019 0:01

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama