reklama
Saša Hrbotický
23. 6. 2018 10:46
Únos ministerského úředníka a atentát na dalajlamu. Činoherní klub uvedl hru Poutníci do Lhasy
Činoherní klub v Praze uvedl hru Poutníci do Lhasy. Klan hochštaplerů v ní bojuje proti vrstvě dnešního establishmentu.
1. 6. 2018 17:37
Recenze: Špinarova novinka v Národním divadle se trefuje do problémů globalizovaného světa
Prohlédnout si
15 fotografií
9. 4. 2018 8:13
Recenze: Skvělá Elegance molekuly v Dejvickém ukazuje, jak málo jsme věděli o profesorovi Holém
Martin Myšička neztělesňuje Antonína Holého v Eleganci molekuly jako neživotný pomník, ale jako rozporuplnou bytost.
17. 3. 2018 10:11
Recenze: Faust veze v kamionu náklad imaginace. Tři a půl hodiny bez hlavního tématu je ale příliš
Autoři připravili současnou generační vizi, opulentní divadelní hody, které by se bez nadsázky daly charakterizovat jako divoký psychedelický trip.
12. 2. 2018 11:24
Recenze: Obraz Doriana Graye se vysmívá poživačné společnosti. Škoda, že není přesvědčivější
Vtipně vystavěné němé výjevy bujarých večírků se bohužel nepodařilo ve hře Švandova divadla včlenit mezi klasické dialogy tak, aby nepůsobily naivně.
29. 1. 2018 14:59
Recenze: Divadlo pod Palmovkou nabízí v představení Něco za něco místo hry s mocí hru s chtíčem
Vizi polského režiséra Jana Klaty, že svět řídí sexualita, chybí gradace. S přibývajícími minutami se přehlídka obscenity a zla vyčerpá.
28. 12. 2017 6:30
Recenze: Dejvické divadlo triumfuje. Vražda krále Gonzaga je jeho nejlepší hra posledních let
Záměr režiséra představení Vražda krále Gonzaga je poukázat na smysl herecké profese, na schopnost umělce probouzet z letargie.
18. 12. 2017 13:24
Recenze: Kdo si počká, ten zjistí, že se historie opakuje. Dánská válka zrcadlí i český marasmus
Otázky sociálně rozdělené společnosti, nacionalismu i předzvěsti krvavého střetu z předlohy divadelního představení rezonují s tuzemskou kocovinou.
5. 12. 2017 14:52
Recenze: V Řeznické řeší deziluzi po amerických volbách i rodinné křivdy. Lépe jim jde to první
Zatímco babička a otec si uchovávají zbytek sentimentální víry v lepší Ameriku, zástupci nejmladší generace Kemperovi zbývá už jen skepse.
4. 12. 2017 11:05
Recenze: Festival německého divadla mluvil otevřeně o směřování Evropy a migrační krizi
Tuzemská divadelní scéna se na rozdíl od té německé dotýká politických témat většinou jen ostýchavě nebo v účelovém kabaretním tónu.
25. 11. 2017 9:59
Recenze: Maryša v Národním patří k tomu nejlepšímu, co lze u nás vidět. Má čistou formu i silný apel
Dramaturgové vypustili pár vedlejších figur a děj citlivě zhutnili do jednolité balady, která se kvůli vystupňování smutku hraje bez přestávky.
14. 11. 2017 7:30
Recenze: Společná výprava Dejvického divadla a La Putyky se povedla, iluze týmu je téměř dokonalá
Celý výjev na břehu jezera je triumfem choreograficko-režijní tvořivosti. Herci na suchu vizualizují pohyby plavců, veslařů, rybářů a dalších osob.
12. 11. 2017 7:00
Recenze: Noční sezóna ve Stavovském měla být poctou klasickému herectví. Je ale chladná a odtažitá
Příčina neuspokojivého výsledku tkví v mylné premise režiséra Špinara, že do každého textu lze beztrestně zasáhnout, krátit ho a měnit jeho charakter.
10. 11. 2017 14:12
Tápající teenageři a rock’n’roll. Tajný deník Adriana Molea šlape, škoda jen sázky na jistotu
Představení sráží laťku přílišné lpění na žánru hudební komedie, na typicky sitcomovém humoru i na pohádkově smírném rozuzlení.
31. 10. 2017 7:00
Všichni si myslí, že svlékání na scéně je moje přání, říká herecká hvězda Igor Orozovič
V autorských kabaretních Kalavečerech si občas zatepeme do nešvarů. Ale lacinou politickou satiru nesnáším, parodovat Zemana je to nejjednodušší.
28. 10. 2017 10:57
Recenze: Jsme v pohodě, říkají vykroucení gayové i frustrované matky ve vtipné stand-up comedy
Fanoušky nestandardního humoru hra zaručeně pobaví a snad i přivede k zamyšlení nad trendem rozmlžené sexuální identity a mezemi lidské tolerance.
23. 10. 2017 13:32
Recenze: Lámání chleba ve Švandově divadle je obří sousto, se kterým si neporadili herci ani režisér
Realismus se v představení často mísí s málo funkční symbolikou, vážnost s nucenou komičností a popisnost s neobratnými elementy pohybového divadla.
13. 10. 2017 7:00
Recenze: Když se nihilismus mění v agresi. Série bezdůvodných aktů je pozoruhodná, ale málo čitelná
Ačkoliv inscenace okouzlí textovou originalitou i precizní hereckou prací, chybí jí schopnost jitřit emoce.
29. 9. 2017 8:30
Recenze: Sešli se Hus, Zeman a Babiš. Politický kabaret Divadla SemTamFór je ironický i vtipný
SemTamFór zvolil nadčasovou kabaretní formu, inspirovanou semaforskou klasikou i cimrmanovskými přednáškami.
15. 9. 2017 12:07
Recenze: „Chcípni! Zabij!” S Ruskem máme společného víc, než bychom chtěli, ukazuje Spitfire Company
Malý ruský (ani český člověk) není schopen smířit se s faktem materiální nerovnosti, ba ani pochopit, že mít víc nutně neznamená být na tom lépe.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama