Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

3 kroky, jak posunout svůj byznys

komerční článek
29. 3. 2021 15:47
Podnikání v současnosti přináší řadu výzev. Jak se s nimi poprali konkrétní podnikatelé?
Foto: komerční článek

Svět se změnil. Podnikatelé, kteří dokázali využít změnu ve svůj prospěch mají jedno společné: chuť inovovat a posouvat svoji firmu vpřed.

Ti nejúspěšnější se opřeli o moderní technologie, které jim pomohly automatizovat rutinní práci a soustředit se na jádro svého byznysu. Spoléhají se na informační systém, který odhaluje slabá místa a nabízí jejich efektivní řešení. Díky němu zeštíhlují firemní náklady, rozhodují se na základě faktů a úspěšně podnikají ve světě e-commerce.

V ABRA Software takové podnikatele podporujeme a zároveň chceme i ostatním nabídnout inspiraci, jak podnikat ve změněných podmínkách. Například ve firmě Enders CZ, která je tradičním distributorem gastronomického vybavení, pomohl výkonný software přesně analyzovat prodeje a snížit náklady v administrativě.

"I mimo krizi se vyplatí myslet dopředu. Když přijde, tolik vás nezaskočí," říká Marco Hrabinský, jednatel společnosti Enders CZ.

Jaké kroky podnikl Marco Hrabinský pro stabilizaci a růst firmy?

1. Optimalizovali jsme náklady a zeštíhlili vnitřní strukturu firmy.

Přechodem na automatizované účetnictví jsme osekali 30 procent nákladů. Zbavili jsme se řady úkonů vyžadující ruční práci a začali se soustředit na hlavní jádro našeho byznysu s cílem naučit se prodávat ve 21. století.

2. Reporty z ABRA BI nás upozornily na pokles zákazníků.

Ukázalo se, že někteří konzervativnější zákazníci neakceptovali přechod na online prodej. Důvodem nebyla nechuť jako spíš obava z neznáma. Proto je naši obchodníci obvolali a vysvětlili jim, jak nový prodejní kanál funguje.

3. Investovali jsme do online marketingu a CRM.

Optimalizovali jsme popisky, obrázky a informace u produktů v e-shopu a zaměřili se na SEO, abychom se ve vyhledávání dostali na přední příčky. Obchodní nabídky jsme přestali řešit staticky - tedy postupným obvoláváním regionů, ale pomocí inovovaného CRM v ABRA Gen jsme se začali soustředit na oblasti, zákazníky a produkty, u kterých buď "bliká" příležitost nebo naopak hrozba.

Přečtěte si další příběhy úspěšných podnikatelů, kteří využili změněné podmínky podnikání ve svůj prospěch.

 

Právě se děje

Další zprávy