pravidla silničního provozu

Německo chce otevřít autobusové pruhy osobním autům. Budou muset ale vézt tři lidi

Německo chce otevřít autobusové pruhy osobním autům. Budou muset ale vézt tři lidi

Osobní auta, v nichž jedou nejméně tři lidé, budou v Německu moci využívat zvláštní pruhy dosud vyhrazené autobusům. Počítá s tím návrh novely zákona.
Cyklisté vs. řidiči aut. Na "dooring" pomůže holandský chvat nebo speciální asistent
0:38

Cyklisté vs. řidiči aut. Na "dooring" pomůže holandský chvat nebo speciální asistent

Dooring je nebezpečná situace, kdy posádka vozu otevře dveře cyklistovi do cesty. Jak se jí dá zabránit?
Silničáři jako policie nebo záchranka. ŘSD by rádo mělo auta s modrými majáky

Silničáři jako policie nebo záchranka. ŘSD by rádo mělo auta s modrými majáky

Díky tomu by se měl urychlit příjezd sypačů nebo asistenčních vozidel k mimořádným událostem.
Ve Švýcarsku chtějí pokutovat hlučné řidiče. Vymýšlejí kvůli tomu speciální radar

Ve Švýcarsku chtějí pokutovat hlučné řidiče. Vymýšlejí kvůli tomu speciální radar

V Ženevě by v dohledné budoucnosti neměli dostávat pokutu jen řidiči, kteří pokračují rychlost, tamní představitelé se chtějí zaměřit i hlučnost.
O víkendu si s policisty zadýcháte. Plánují intenzivní kontroly alkoholu za volantem

O víkendu si s policisty zadýcháte. Plánují intenzivní kontroly alkoholu za volantem

Policisté se ode dneška do pondělí zaměří na kontrolu alkoholu za volantem. Řada šoférů totiž zákaz řízení pod vlivem stále ignoruje.
Pokuta 40 000 korun za telefonování za volantem. V Itálii jednají o zpřísnění postihů

Pokuta 40 000 korun za telefonování za volantem. V Itálii jednají o zpřísnění postihů

V Itálii se chystá razantní zpřísnění zákona o silničním provozu. Tomu, kdo bude při jízdě užívat mobilní telefon, hrozí dokonce odnětí řidičáku.
Řídíte s klíči nebo ID kartou na krku? To neděláte dobře, varuje britská policie

Řídíte s klíči nebo ID kartou na krku? To neděláte dobře, varuje britská policie

Klíče nebo karta na šňůrce okolo krku se mohou podle Britů stát při havárii smrtelně nebezpečnými projektily.
Nebezpeční řidiči dodávek: Za volantem telefonují 35 minut denně, 50 % bez handsfree

Nebezpeční řidiči dodávek: Za volantem telefonují 35 minut denně, 50 % bez handsfree

Deset procent šoférů telefonuje za volantem dokonce dvě hodiny denně. V Česku přitom handsfree sada není často u dodávek součástí základní výbavy.
Pokračovat