reklama
 
 

Marketing 4.0 nabízí možnosti pro inovativní a připravené firmy

9. 9. 2016
Foto: Sprinx
Někdo o tom jen mluví, my Průmysl 4.0 vytváříme

Zapomeňte na statické reklamy, rozlučte se s pracným plánováním PPC kampaní. Klíčovým trendem budoucnosti je automatizace obchodních a marketingových procesů. Tomáš Minařík, ředitel české poradenské společnosti Sprinx Consulting, tento vývojový skok přezdívá Marketing 4.0. „Jsme svědky nezadržitelného rozmachu Průmyslu 4.0 - a tytéž principiální změny očekáváme i v marketingu. Marketing 4.0 otevírá zcela nové možnosti zpětné vazby – marketéři se mohou opřít o reálné analýzy i netušené datové souvislosti, a tím vnést do marketingové komunikace analyticko-obchodní pohled.“

Nezbytnou podmínkou pro to, aby podnik udržel krok s Průmyslem a Marketingem 4.0, je vyspělá technologická základna, inovativní lidská síla a odpovídající práce s daty. Česká firma Sprinx, která úspěšně expandovala i do USA, odjakživa vyniká schopností předvídat změny v technologickém vývoji – ne nadarmo také stála u prvopočátků českého internetu. A protože Sprinx chce být partnerem, který posouvá cíle svých klientů na novou, dosud netušenou úroveň, ze svého středu vybral tým těch nejlepších expertů.

Dvacet let zkušeností, neustálý kontakt s technologickým vývojem, odborníci prověření desítkami tisíc hodin praxe, spolupráce s firmami na nejnáročnějších trzích na světě – v USA a západní Evropě. Tak by se v kostce daly shrnout hlavní přednosti poradenského týmu Sprinx Consulting, dceřiné firmy, která po roce fungování proráží do čela celé skupiny.  Předpokládaný obrat skupiny Sprinx v roce 2016 přesáhne 100 miliónů Kč, převážně ve vlastních produktech a službách.

„Rozdílnost a náročnost potřeb korporátních zákazníků, snaha stát se více jejich průvodcem v oblasti technologií a rozvoje příležitostí on-line aktivit, to vše nás vedlo k vytvoření Sprinx Consulting,“ říká Jiří Čáp, ředitel a místopředseda představenstva Sprinx Systems. „Rychlost proměn celých odvětví nás nutí být co nejblíže našim klientům. Musíme nejen vnímat jejich požadavky, ale současně být i schopni předvídat a určovat směry vývoje. A včas je správně na tyto změny připravit,“ doplňuje Tomáš Minařík, který stojí v čele Sprinx Consulting od samého počátku. Mezi spokojené klienty, jenž využívají poradenství Sprinx Consulting, patří kupříkladu firmy Mountfield, ZOOM International, Siemens nebo známá spisovatelka a kuchařka Dita Pecháčková.

Aktuálně o sobě Sprinx Consulting dává vědět coby platinový sponzor konference Salesforce Essentials Prague, která se koná 29. září na pražském Žofíně. Tématem inspirativního setkání, přibližujícího Salesforce z pohledu tvůrců i uživatelských firem, bude nový druh úspěchu ve vztazích se zákazníky.

 

   
reklama
   
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

 
reklama