reklama
 
 

Dlažba BEST PREMIUM je v našem segmentu stejnou revolucí jako byl kdysi iPhone

Komerční článek
Firma BEST a.s. je již přes 25 let lídrem na trhu betonových dlažeb a nehodlá na tom nic měnit. Největší výrobce betonové dlažby v České republice se chystá představit novou řadu BEST PREMIUM na nadcházejícím veletrhu FOR ARCH.

Jen málokdo se pyšní takovým polistopadovým úspěchem v podnikání jako majitel firmy BEST a.s. Tomáš Březina. Jeho výrobky si již koupilo statisíce zákazníků. O tom, že jde firma neustále kupředu svědčí i nová produktová řada BEST PREMIUM, kterou představuje v těchto dnech.

Čím byste tuto novou dlažbu charakterizoval a na jaké zákazníky cílí?
Cílíme na, a tedy máme rádi, všechny naše zákazníky. Protože naše komodita stavebních hmot, je určena pro všechny naše zákazníky. Všichni chtějí krásně a spokojeně bydlet, všichni se ve svém domově chtějí cítit dobře. Proto má naše nová řada dlažeb s názvem BEST PREMIUM podtitul „dostupný luxus“. Prostě krása pro všechny… Fakticky se jedná o dlažbu nového designu a nové povrchové kvality, která přibližuje vlastnosti venkovní dlažby užitné hodnotě dlažeb interiérových. Navzdory tomu, že venkovní dlažby jsou neporovnatelně více zatíženy klimatickými i uživatelskými vlivy, než dlažby interiérové…

Jaké máte obchodní cíle s touto novou řadou výrobků?
Chceme uspět. Úspěch se samozřejmě ve vnitřním životě naší společnosti měří ekonomickými úspěchy našich výrobků, tj. co nejvíce prodaných našich výrobků za alespoň „neztrátových ekonomických podmínek“. Úspěch v očích našich zákazníků je jejich maximální spokojenost s jejich volbou. A jejich nadšené doporučování svojí volby dalším… Pouze protnutí těchto obou

parametrů dává smysl, nebo chcete-li, to je dle nás úspěch…

Nakoupili jste kvůli tomu nové technologie? Pokud ano, jaké investice si vyžádaly?
Všechny naše inovace znamenají investice. Jsme prostě výrobci, kteří musejí trvale investovat do výrobních technologií. Obecně lze říci, že malé inovace stojí jednotky milionů, velké stovky milionů. Investice designových a strukturálních změn výrobků se počítají v desítkách milionů.

Kdo vám navrhoval design?
Design si navrhujeme sami, podílí se na něm celá řada výrobních, obchodních a marketingových pracovníků BESTu. Jsme sami sobě zákaznickým vzorkem, navrhujeme nesmírně rádi.

Spolupracujete s nějakými známými architekty nebo o tom do budoucna uvažujete?

Nerad bych dělil architekty na známé a neznámé. Necítím to tak. S architekty spolupracujeme, vážíme si jejich invence a rad. Byli bychom nejraději, kdyby měli větší slovo, než často mají. Protože velmi často rozhodují pouze a jen limitní ekonomická kritéria investorů, která někdy tak zcela inovacím a novinkám nepřejí…

Před časem jste prohlásil, že největším nebezpečím pro lídra je být sám lídrem. Co pro vás jako pro majitele znamená „neusnout na vavřínech“?
V osobní rovině pokoru, trvalou, nejlépe příkladnou, práci, nespokojenost se sebou samým…pak pokoru, práci, nespokojenost…atd.. Ve firemní rovině totéž.

Jste známý svou politicko-společenskou angažovaností. V poslední době kritizujete přebujelou byrokracii, která podle vás enormně roste. Jak byste viděl ideální fungování státu versus podnikatelé?
Přebujelou byrokracii kritizuji po celý svůj život. Je pro mě a zejména pro budoucnost mých dětí na planetě Zemi zoufalé, že naše civilizace se dostala do vleku konzumu a faktického strašného zbohatnutí každého z nás (ač většina z nás křičí opak…). S výsledkem opuštění selského rozumu a s nevědomím, kde vlastně vznikají moje prostředky na obživu. Nikoliv automaticky, nikoliv v kanceláři, ale na „poli“. Před pár lety všichni na skutečném poli byli. A věděli. Dnes je na „poli“ část populace, zbytek…netuším. Pro začátek by mně stačilo dovzdělání těch nevědomých. Toto téma samozřejmě nesmírně přesahuje možnosti tohoto rozhovoru a jedné krátké odpovědi.

   
reklama
   
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

 
reklama