Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

V Česku se dělá nejlepší realitní marketing!

komerční článek
24. 3. 2025 12:43
Prestižní ocenění za nejlepší evropský marketing v Londýně získala česká společnost Henceforth.
Foto: komerční článek

Na slavnostním večeru v londýnském hotelu Savoy byly vyhlášeni vítězové ocenění napříč mnoha kategoriemi. International Property Awards 2024-2025 za nejlepší marketing developerského projektu putuje zásluhou společnosti Henceforth. do Prahy. Mezinárodní porota ocenila komplexní a inovativní přístup agentury při podpoře projektu Fragment, realizovaného společností Trigema, která zároveň získala ocenění v kategorii nejlepší residenční dům.

Ocenění získal Henceforth. za promyšlenou strategii projektu v pražském Karlíně. Kontextově těžko uchopitelné území, v rámci něhož se developer snažil navázat na sousedství rostoucího města v těsné blízkosti jednoho z největších pražských brownfieldů. Fragment rozšiřuje stávající území o tvarově originálně pojatý dům s nevšední uměleckou výzdobou a specifickou náplní - nabídkou nájemních bytů různorodé typologie ve vysokém standardu.

"Rozkrájený" dům

Bytový dům Fragment představuje novou kapitolu nájemního bydlení a je výsledkem spolupráce developera Trigema s architektonickým studiem Qarta architektura, umělcem Davidem Černým a marketingové a strategické společnosti Henceforth. Za netradiční fasádou stavby vytvořenou z dynamicky členěných rozpixelovaných bloků je k dispozici 140designově zařízených bytů určených k pronájmu. "Fragment široce přesahuje hranici "obyčejného" rezidenčního bydlení, a to propojením umění a designu jak v exteriérech, tak v interiérech i vysokým standardem", říká majitel Trigemy Marcel Soural.

Foto: komerční článek

Stavba jako příběh

Porotu prestižní soutěže zaujal příběh, který karlínský dům vypráví. Původní koncept prošel několika validacemi a diskusemi. "Developera, architekta i umělce Davida Černého, jehož úkolem bylo vytvořit specifická umělecká díla inspirována projektem a lokalitou, přesvědčil koncept skládanky lidských osudů - fragmentů mnoha příběhů potenciálních obyvatel," vysvětluje CEO společnosti Henceforth. Jarmila Fryntová. Anonymní karlínský dům získal novou náplň, kterou reflektoval i jeden z nejvýraznějších současných českých umělců David Černý v podobě jednotlivých uměleckých děl, která dům obklopují. Samozřejmostí pak byl vznik iniciačního brand manuálu a dalších aktivit. "Vliv Henceforth. však v tomto, stejně jako v dalších projektech, na kterých máme možnost spolupracovat, daleko přesáhl "pouhý" marketing," doplňuje Fryntová, "Naše role je obvykle i nový náhled na dispozice, jež musí odpovídat doporučené strategii a positioningu, návrhy změn dispozic či standardů, vše v rámci primárního cíle klienta - developerské společnosti Trigema."

Foto: komerční článek
Foto: komerční článek
Foto: komerční článek

Mezinárodní porotu soutěže zaujala právě komplexnost a promyšlenost přístupu, vznikající ve vzácné symbióze všech zúčastněných. "Nejsme jen marketingovou agenturou, která podporuje prodej projektu tradičními kanály," říká odvážně Jarmila Fryntová, "naše práce zasahuje mnohem hlouběji. Podílíme se na celkové koncepci a strategii. Dialog s klientem probíhá již v rané fázi tak, abychom mu pomohli projekt nastavit do podoby, která bude na trhu výrazně rezonovat. Marketing a samotný prodej je pak více organický."

Fotografie ve vysokém rozlišení: bit.ly/3EXe8Y3

O soutěži

International Property Awards (IPAX) www.propertyawards.net je soutěž, která spojuje vítěze světově proslulých cen s designery, architekty a profesionály z celého světa. Její součástí je exkluzivní sérií networkingových summitů, které přitahují ty nejlepší společnosti a jednotlivce z různých oblastí architektury, interiérového designu, developmentu, realit a dalších. Ocenění pro Fragment (kromě zvláštní ceny za marketing získal rovněž i Cenu za nejlepší evropské kondominium) je tak nejen odměnou pro jeden konkrétní projekt, ale uznáním pro celý český development a jeho místo v evropském, potažmo světovém kontextu.

O Henceforth.

Henceforth. (Hf.) je konzultační společnost a kreativní agentura specializující se na strategie a budování značek napříč real estate segmenty. Henceforth. nabízí plně integrované služby týkající se strategií na úrovni produktu, nastavení kreativní linky, vytvoření jednotlivých materiálů a kanálů pro marketing, služby v rámci prodeje a aktivní komunikaci na trh (B2B I B2C). Mimo real estate poskytuje své služby značkám, které oslovují prémiovou cílovou skupinu v rámci segmentu affordable a premium luxury. Henceforth. je aktivní v ČR/SK a dále po Evropě, ve Spojených Arabských Emirátech a Saudské Arábii.

Foto: Jarmila Fryntová, Henceforth. IPA, Londýn 

 
Mohlo by vás zajímat

Právě se děje

Další zprávy