reklama
obchodní řetězec
Albert zvyšuje mzdy. Zaměstnancům přidá skoro pětinu, připravil i jednorázový bonus
Firma uvádí, že za poslední dva roky zvýšila mzdy provozních zaměstnanců v průměru o téměř 50 procent. Řetězec zaměstnává 17 tisíc lidí.
Litr mléka za korunu je v pořádku, zastal se úřad Kauflandu
Na jaře popudil Kaufland ministra tím, při útratě 100 korun nabízel litr mléka za korunu. Dle antimonopolního úřadu však obchod pravidla neporušil.
O patnáct procent vyšší plat a sleva na všechno zboží. Globus se snaží udržet lidi
Firma loni investovala do modernizace obchodů přes 100 milionů korun. Zaměstnancům dává slevu deset procent na zboží, a to i na zlevněné v akci.
Jamie Oliver začal pracovat pro Tesco. Propaguje zdravější výrobky, vydělá stamiliony
Firma oznámila, že Oliver bude propagovat "užitečné drobné alternativy", tedy zdravější potraviny s nižším obsahem cukru, soli a tuku.
Lákají na slevy, účtují plnou cenu. Řetězce masivně klamou, zaplatí milionové pokuty
Nejvyšší pokutu 1,7 milionu korun dostal Albert. Inspektoři provedli v obchodech přes 1300 kontrol a problém našli v každém druhém případě.
Boj o prodavače pokračuje. Billa zvýší mzdy o dva tisíce, přidává už potřetí za rok
Řetězec Billa zvýší mzdy zhruba o 7,3 procenta. Změny se dotknou více než 4000 zaměstnanců vybraných pozic.
Prodeji řetězce Kika Rakušanům už nic nebrání. Za značku i budovy zaplatí jen symbolickou cenu
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil prodej nábytkářského řetězce Kika rakouskému holdingu Signa. Spolu s řetězcem kupuje i nemovitosti, kde…
Z lásky k Česku, není co řešit. Vyzkoušejte si, jak znáte reklamní slogany
Které reklamní slogany si spojíte s konkrétní značkou a které vám splývají s ostatními? Zkuste náš kvíz.
Konec zákazu prodeje o svátcích? Radovala bych se, říká nová ministryně obchodu
Stát by neměl zasahovat do otevírací doby. Pokud zákaz nezruší Ústavní soud, ať o něm alespoň rozhodují kraje, navrhuje Marta Nováková.
Kaufland omezí cukr, sůl i tuky. Zdravějšími potravinami následuje konkurenci
Rozhodnutí Kauflandu se týká převážně nealkoholických nápojů, sýrů, pomazánek, masa, uzenin a mraženého zboží vlastních značek.
Vyhráli jste kupon od Lidlu v hodnotě 1500 korun! Pozor na podvod, varuje řetězec
Pro "výhru" stačí jen vyplnit jednoduchý dotazník, sdílet odkaz na sociálních sítích a zadat osobní údaje. Sleva ovšem může přijít velice draho.
Foto: Albert vylepšuje prodejny. Centrem nových obchodů je tržnice, nabízí i Fresh Bar
Řetězec loni modernizoval 70 prodejen, letos chce obnovit stejný počet supermarketů a také pět pět hypermarketů.
Datart zdvojnásobí počet obchodů, padesát prodejen Euronics změní značku
Postupné přejmenování vybraných prodejen Euronics na Datart začne v srpnu. Obě sítě mají od loňska společného vlastníka.
Foto: Lidl mění tvář, míří do bytových domů i nákupních center. Do Česka vstoupil před 15 lety
Prohlédnout si
20 fotografií
U pokladny si vyberete jako v bankomatu. Cash back se rozšíří a zjednoduší
Od července odpadne podmínka nákupu za alespoň 300 korun. Současně se zvýší maximální možný výběr na 3000 korun.
Obchody Albert loni zvýšily zisk na 170 milionů korun
Provozovatel Ahold loni investoval více než miliardu korun do přestavby a renovace 70 supermarketů.
Penny Market zvýší mzdy lidem v prodejnách, pokladní si polepší z 18 na 20 tisíc
Zatímco nyní bere pokladní v první mzdové úrovni minimálně 18 000 korun, od 1. srpna to bude 20 000 korun, uvedl diskontní řetězec.
Tesco zvyšuje mzdy, zaměstnanci obchodů si polepší zhruba o pětinu
Odbory se dohodly s vedením společnosti Tesco na růstu mezd. Řetězec přidá svým zaměstnancům průměrně 17 procent.
Tyto prodejny jsou skutečně české. Novou značku získalo už téměř sto obchodů
Značku "Tradiční český obchod - certifikováno" nově získalo 25 prodejen ze sítí Jednota, COOP, Brněnka, Pramen či ENAPO.
Odboráři v prodejnách se rozpínají. Novým názvem chtějí přilákat i lidi mimo obchod
OSPO se mění na UZO. Podobnost s řeckým národním nápojem je pouze náhodná.
Předchozí
7
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama