reklama
obchodní řetězec
Zákaz slev potěší jen potravinářské barony, míní svaz. Lidí se to nedotkne, říká úřad
Podle úřadu se novela zákazníků nedotkne. Prouza však pro Aktuálně.cz uvedl, že si za tvrzením o faktickém konci slevových akcí nadále stojí.
Řetězec XXX Lutz může koupit rivala Kiku. Části obchodů se ale musí zbavit
Majitel XXX Lutz vlastní i obchody Möbelix. Pokud by pohltil i řetězec Kika, zaujímal by na českém trhu s nábytkem a doplňky příliš velkou část.
Strach o klima odrazuje Francouze od obchodů s módou. Preferují šití a second handy
Velkým oděvním značkám s konfekčním zbožím klesá v posledních letech obrat. Může za to mimo jiné trend udržitelné módy, jehož obliba naopak roste.
Na samoobslužné pokladny si Češi zvykli. Vyplatí se jen někdy, řada lidí chce kontakt
Řetězce tvrdí, že o systém postavený jen na pokladnách bez obsluhy ani nestojí. Lidskou pracovní sílu totiž podle nich plně nahradit nedokáže.
V mletém máku z Lidlu se našel morfin a kodein. Vraťte ho, vybízí řetězec zákazníky
Šarže mletého máku Belbake se dostala do prodejen Lidl na území Moravy, Slezska i části východních Čech.
Vegetariánská ofenziva. Prodej náhražek roste, stojí přitom i víc než prémiové hovězí
Důraz na zdravý a ekologický životní styl nadále zůstává doménou "městské střední třídy", podle prodejců se ale může už brzy stát standardem.
Obchod nanečisto: Maketa prodejny pomohla odhalit, co lidi přiměje utratit víc peněz
Prohlédnout si
48 fotografií
Lidl chystá vlastní platební systém, obejde karetní firmy. Lidl Pay nasadí i v Česku
Služba podle expertů pomůže řetězci zjistit více o nákupním chování svých zákazníků a tomu se pak přizpůsobit.
XXX Lutz kupuje dvě desítky poboček rivala Kika. Jsou mezi nimi i ty české
XXX Lutz teď získá prodejny Kika v Maďarsku, Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Transakci ještě musejí schválit antimonopolní úřady.
Přehled
Země rohlíkářů. Českého fenoménu se prodá neuvěřitelné množství, hlad přitom nezažene
Česko-slovenský fenomén, klasický bílý rohlík, na pultech nadále zůstává stálicí.
Kilo kopřiv za 600? Lidé kroutí hlavou nad bylinami v plastu, zájem o ně však roste
Na sociálních sítích se živě diskutuje o smysluplnosti a nacenění prodeje kopřiv v plastových krabičkách. Nevítaný plevel se stává oblíbeným.
Billa a Penny dostaly pokutu 164 milionů. Po dodavatelích chtěly poplatky "za slevy"
Obě řetězce požadovaly od svých dodavatelů poplatek, který ale v podstatě byl zalistovací poplatek za to, že od nich odebírají zboží.
Bez bodů neodejdu. Češi na svých odměnách za nákup trvají, vymáhat je však nemohou
Lidé se cítí podvedeni, když ve věrnostních akcích nedostanou slíbenou odměnu. Řetězce ale negarantují, že se dostane na každého.
Naslouchátka z televizní reklamy mohou nadobro zničit sluch, varuje svaz neslyšících
Svaz neslyšících varuje před levnými sluchadly, která řetězce inzerují se zaměřením na seniory.
Soutěž řetězců v přidávání pokračuje. Penny dá zaměstnancům dalších deset procent
Základní mzda pokladní pracující na plný úvazek se bude v Penny Marketu nově pohybovat v rozmezí 23 až 28 tisíc korun měsíčně.
Tradičních českých obchodů je už přes sto. Vynikají tuzemským zbožím i kapitálem
Značku kvality Tradiční český obchod – certifikováno nově získalo devět obchodů. Celkem jich je přes sto a tvoří tím samostatnou síť českých obchodů.
Mikina pro malé pravičáky? Řetězec C&A žehlí přešlap s nacistickou symbolikou
Mikina se symboly obvyklými na neonacistických akcích byla k dostání i v Česku. Hned po smršti rozzlobených reakcí byla stažena z prodeje.
Končily v odpadu, teď vylepšují život chudým. Podívejte se, kam míří zbytky z řetězců
Prohlédnout si
47 fotografií
Boje u regálů a plné mrazáky. Od "velké máselné krize" uplynul rok, ceny opět rostou
Loni otřáslo Českem prudké zdražení másla. Boje o zlevněné kostky a plné mrazáky vyděšených spekulantů by se opakovat neměly, soudí výrobci i obchody.
Dárky "Made in China"? Trumpova obchodní válka lidem prodraží Vánoce
V prodejnách největšího amerického řetězce Walmart pochází 70 až 80 procent zboží z Číny.
Předchozí
6
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama