Polská společnost International Coupons provozující mezinárodní slevovou platformu Picodi.com, se v roce 2015 mohla na tuzemském trhu těšit z rekordního obratu, návštěvnosti i počtu realizovaných objednávek, jejichž počet poprvé přesáhl 300 tisícovou hranici. Češi tak v loňském roce s využitím slevových kódů realizovali nákupy v hodnotě atakující hranici 300 milionů korun.
Velký úspěch české lokalizace je ale prý pouhým začátkem. "Nabídka slevových kódů je pro internetové obchody velmi efektivní nástroj na přilákání zákazníků a hlavně na zvýšení prodeje. V zemích s vysokou mírou rozšíření internetu používají slevové kódy téměř všechny největší obchody. Stejný cíl si klademe i v České republice," uvedl výkonný ředitel společnosti Szymon Dobosz. Jeho slova potvrzuje také nedávný průzkum společnosti Commision Junction. Ten zjistil, že zatímco v USA využívá elektronické slevové kupóny při nákupu až 49% dospělé populace, evropské státy, zejména ty středo a východoevropské, za tímto trendem zatím značně zaostávají.
I proto se dá očekávat, že vzestup popularity slevových kódů, bude pokračovat i v následujících letech. "Češi rádi hledají slevy a nakupují levněji. Vzhledem k rychlému rozvoji e-commerce a zájmu o slevové kódy očekáváme i další růst," doplňuje Szymon Dobosz, jehož společnost dnes působí v 26 zemích po celém světě.
Právě rapidní rozvoj online nakupování v posledních několika letech a také neustále se zvyšující počet internetových obchodů, jsou důvodem, proč čím dál víc z nich hledá způsoby jak zaujmout a odlišit se od ostatních. Zvýšení konkurence dnes nutí eshopy bojovat o každého zákazníka a nabízení slevových kódů je další z řady efektivních marketingových nástrojů, jak zákazníky přilákat. I ty největší obchody v dnešní době rády nabídnou slevu, pokud to znamená, že zákazník díky tomu nakoupí právě u nich.
Na serveru Picodi.com tak najdete slevové kódy nejen menších specializovaných eshopů, ale také gigantů jako Kasa, Mall nebo Alza.